Všetko o nákupe

 

Možnosti nákupu

Bariérové obliečky Pristine® a ďalší sortiment možno zakúpiť nasledujúcimi spôsobmi:

Pri všetkých uvedených spôsoboch objednávok platia ceny a akčné ponuky uvedené v internetovom obchode.

 

Možnosti platby

Úhrada tovaru prebieha v EUR, a to buď dobierkou pri doručení tovaru alebo vopred bankovým prevodom na náš účet č. 2700139977 / 8330 vedený u Fio banky a.s.

Tovar na Slovensku zasielame prostredníctvom prepravnej služby PPL/DHL, ktorá Vám zásielku doručí v priebehu 2 pracovných dní od expedície.

V prípade úhrady bankovým prevodom expedujeme tovar najdlhšie počas dvoch pracovných dní od pripísania Vašej platby v EUR na náš účet.

 

Poštovné zdarma

Objednávky v celkovej cene vyššej ako 200, - EUR vr. DPH Vám doručíme po celej SR zdarma (tzn. neúčtujeme žiadne poštovné ani balné). U objednávok s celkovou cenou pod 200, - EUR hradíte iba časť nákladov na poštovné formou paušálneho poplatku vo výške 10, - EUR.

 

Potvrdenie prijatia objednávky

V prípade objednávky cez e-shop, e-mailom alebo prostredníctvom kontaktného formulára obdržíte e-mailové potvrdenie objednávky s uvedením predpokladaného dátumu dodania, v prípade telefonickej objednávky je predpokladaný dátum dodania oznámený priamo pri objednávke.

 

Potvrdenie expedície a podacie číslo zásielky

Po vyexpedovaní objednávky Vám oznámime podacie číslo Vašej zásielky, ktoré Vám umožní sledovať aktuálny stav jej vybavovania na internetových stránkach alebo zákazníckej linke príslušného prepravcu.

 

Dodacie lehoty skladového sortimentu

Obvyklá dodacia lehota objednávok predstavuje 3 - 5 pracovných dní od prijatia objednávky. Vo výnimočných prípadoch môže byť dodacia lehota dlhšia (napr. z dôvodu vypredania tovaru). V takom prípade Vám predpokladaný termín dodávky oznámime pri potvrdení objednávky, na následnú expedíciu tovaru Vás upozorníme vopred dohodnutým spôsobom (e-mailom, telefonicky).

 

Dodacie lehoty zákazkových rozmerov poťahov Pristine

U objednávok poťahov zákazkových rozmerov sú dodacie lehoty individuálne a spravidla sa pohybujú v rozmedzí 3 - 4 týždne, predpokladaný termín dodania Vám oznámime pri potvrdení objednávky, na expedíciu tovaru Vás opäť upozorníme vopred dohodnutým spôsobom.

 

Stručný návod k nákupu prostredníctvom internetového obchodu Stop Alergii:

  • K úspešnému odoslaniu objednávky je potrebné sa zaregistrovať. Pri registrácii prosím venujte pozornosť riadnemu vyplneniu fakturačnej a dodacej adresy a kontaktných údajov.
  • Po prihlásení si pomocou prehľadnej navigácie vyberte požadovaný produkt.
  • Vybraný produkt pridajte do košíka. Opakujte, kým nemáte v košíku všetko. Potom skontrolujte obsah košíka, počty kusov, dodaciu adresu a kontaktný telefón.
  • Vyberte si požadovaný spôsob dopravy a úhrady a potvrďte objednávku. Po vykonaní objednávky vždy obratom obdržíte e-mailom jej automatické potvrdenie, nasledované upresnením termínu expedície, popr. ďalšie informácie. Ak toto automatické e-mailové potvrdenie objednávky neobdržíte, pravdepodobne ste v e-shope NEVYKONALI jej potvrdenie a dokončenie.
  • Ďakujeme Vám, že ste sa rozhodli k nákupu v našom internetovom obchode a prajeme Vám príjemný nákup. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom výberu vhodného tovaru, správneho postupu odoslaní objednávky apod. nás prosím kontaktujte, radi sa Vám budeme venovať.
  •  

    Obchodné podmienky

    Ponúkané produkty možno zakúpiť prostredníctvom tohto internetového obchodu, popr. e-mailem na adrese info@stopalergii.sk nebo telefonicky na čísle +420 224 815 811 či +420 608 848 518. V prípade objednávok prostredníctvom internetového obchodu a e-mailu dostane kupujúci potvrdenie objednávky s uvedením predpokladaného dátumu dodania.

    Štandardná dodacia lehota objednávok predstavuje 3 - 5 pracovných dní od prijatia objednávky. Vo výnimočných prípadoch môže byť dodacia lehota dlhšia (napr. z dôvodu vypredania tovaru). V takom prípade je kupujúci na dlhšiu dodaciu lehotu upozornený pri potvrdení objednávky.

    Tovar zasielame prostredníctvom prepravnej služby PPL/DHL, ktorá Vám zásielku doručí v priebehu 2 pracovných dní od expedície.

    U objednávok v celkovej cene vyššej ako 200, - EUR vr. DPH neúčtujeme poštovné ani balné, u objednávok nižších účtujeme paušálny poplatok 10, - EUR.

    Tovar je možné uhradiť na dobierku alebo vopred bankovým prevodom. V takom prípade Vám spolu s potvrdením objednávky zašleme výzvu k jej uhradení, tovar ide do expedície počas 2 prac. dní od pripísania kúpnej ceny za objednaný tovar v EUR na účet dodávateľa.

    Kupujúci je povinný prezrieť tovar pri jeho prevzatí. Ak je zistené mechanické poškodenie obalu tovaru, je kupujúci povinný bezodkladne skontrolovať stav tovaru av prípade jeho poškodenia spísať záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu. Zodpovednosť za poškodenie počas prepravy tovaru nesie dopravca. Kupujúci je povinný o miere poškodenia tovaru okamžite informovať predávajúceho.

     

    Odstúpenie od kúpnej zmluvy, vrátenie tovaru

    Právne vzťahy vzniknuté uzatvorením kúpnej zmluvy sa riadi príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka ČR, najmä ustanoveniami o uzatváraní zmlúv za použitie prostriedkov komunikácie na diaľku.

    Kupujúci má podľa § 53 odst. 6 Občianskeho zákonníka právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru od pracovníkov prepravcu.

    Ak sa kupujúci rozhodne pre odstúpenie v tejto lehote, musí sa telefonicky spojiť s objednávkovou službou predávajúceho a dohodnúť sa na spôsobe vrátenia tovaru, pričom musia byť splnené nasledujúce podmienky:

    • tovar musí byť na náklady kupujúceho zaslaný zaslané na adresu predávajúceho (nie na dobierku),
    • tovar nesmie byť poškodený ani nesmie javiť známky neodborného užívania alebo opotrebovania,
    • tovar musí byť v pôvodnom obale,
    • tovar musí byť kompletný a musí k nemu byť priložená pôvodná faktúra a písomná žiadosť kupujúceho o vrátenie tovaru.

    Po obdržaní vráteného tovaru vráti predávajúci do 1 týždňa späť zodpovedajúcu čiastku vopred dohodnutým spôsobom. Vrátená čiastka sa bude rovnať rozdielu kúpnej ceny tovaru a nákladov na doručenie.

    V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebude predávajúci akceptovať odstúpenie od kúpnej zmluvy a tovar bude vrátený na náklady kupujúceho späť.

     

    Záruka, predĺžená záruka, reklamačný poriadok

    Na všetky produkty ponúkané prostredníctvom týchto internetových stránok poskytujeme záručnú lehotu podľa platného právneho poriadku ČR, na vybrané produkty poskytujeme predĺženú záručnú lehotu v dĺžke uvedené u príslušného produktu. Reklamáciu v záručnej lehote možno uplatniť u prevádzkovateľa obchodu.

    Ak vznikne na tovar reklamovateľná vada, môže kupujúci uplatniť reklamáciu osobne alebo písomne. Oznámenie o zistených závadách uplatňuje kupujúci na adrese: Stop Alergii s.r.o., Pod Strání 2158, 100 00 Praha 10, Česká republika, alebo na e-mailovej adrese: reklamacie@stopalergii.sk.

    Oznámenie o závadách musí obsahovať:

    • meno kupujúceho,
    • adresu kupujúceho,
    • kontaktný telefón a e-mail,
    • popis závady a toho, ako závada vznikla.

    Po obdržaní oznámenia o vadách bude predávajúci kupujúceho bezodkladne informovať o následnom postupe. Pre úspešné vybavenie reklamácie je nutné, aby kupujúci doložil doklad o kúpe tovaru.

     
    Kam pokračovať ďalej?